Poprzez poniższy formularz możesz szybko zadać pytanie bez konieczności wysyłania maila. Zawsze sprawdź, czy Twój adres e-mail został poprawnie wpisany przed wysłaniem wiadomości.
Ciesz się naszą niezawodną, specjalistyczną obsługą karpiową.
Ciesz się naszą niezawodną, specjalistyczną obsługą karpiową.
Telefonicznie, na czacie na żywo, przez WhatsApp lub e-mail. W każdy dzień roboczy, na każde pytanie odpowiadamy. Zawsze.
Ciesz się łatwym procesem zwrotu, gdyby coś jednak nie spełniało oczekiwań. Do 30 dni od otrzymania.*
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby Ci pomóc.
Konserwacja, części i naprawa dla szerokiej gamy produktów karpiowych, nawet jeśli nie zostały zakupione u nas.
Warto mieć pod ręką.
Znajdź odpowiedź na najczęściej zadawane pytania od razu.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z kodem śledzenia.
Prawie wszystkie zamówienia realizowane są w ciągu 1 dnia roboczego. Jednak czas dostawy różni się w zależności od kraju.
Uwaga: To są czasy dostawy, gdy Twoje zamówienie nie zawiera produktów z przedsprzedaży ani towarów o dłuższym czasie realizacji.
Tak, dostarczamy do prawie każdego kraju w Europie. Wysyłamy również poza Europę, ale w takim przypadku należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Tak długo, jak Twoje zamówienie nie opuściło jeszcze naszego magazynu, jest to możliwe. Skontaktuj się w tym celu z naszym działem obsługi klienta.
Tak. Możesz zamawiać telefonicznie po niemiecku, niderlandzku, flamandzku i angielsku.
Możesz zwrócić u nas towar do 30 dni od otrzymania zamówienia zgodnie z kodem śledzenia. Można to zrobić przez nasze centrum zwrotów.
Koszty zwrotu wynoszą:
To zależy od produktu - oraz czy wykupiłeś dodatkowy pakiet gwarancyjny przy zakupie.
Coś się zepsuło, ale gwarancja już nie obowiązuje? Żaden problem. Często możemy rozwiązać problemy za opłatą. Skontaktuj się w tym celu z naszym serwisem.
W przypadku niektórych produktów tak. Przy zamówieniu 10 lub więcej sztuk tego samego produktu możesz to omówić z naszym działem obsługi klienta.
Tak. Nasz magazyn i sklep znajdują się w Holandii. Dokładny adres do nawigacji to:
AA-Stroom 38
9665K - Oude Pekela
Możesz się z nami skontaktować pod numerem:
Poniedziałek od 13:00 do 17:00
Wtorek do piątku od 10:00 do 12:00 oraz od 13:00 do 17:00.
Kontakt telefoniczny
Tylko w językach: niemiecki, niderlandzki, angielski
+31 050 2030 007
Czat na żywo
Dostępny we wszystkich językach.
Rozpocznij na stronie internetowej
E-mail
Dostępny we wszystkich językach.
klantenservice@karpercentrale.nl
WhatsApp
Kliknij tutaj, aby rozpocząć WhatsApp.
Poprzez poniższy formularz możesz szybko zadać pytanie bez konieczności wysyłania maila. Zawsze sprawdź, czy Twój adres e-mail został poprawnie wpisany przed wysłaniem wiadomości.